ГРАФІК засідань атестаційної комісії. СТРОКИ подання документів. СТРОКИ проведення атестації.
|
|
|
ЗАТВЕРДЖЕНО протокол засідання атестаційної комісії ІІ рівня відділу освіти, культури, молоді та спорту Добрянської селищної ради від 09.10.2024 №1 |
|
ГРАФІК засідань атестаційної комісії ІІ рівня відділу освіти, культури, молоді та спорту Добрянської селищної ради у 2024/2025 навчальному році |
||||
№ з/п |
Дата засідання |
Тема засідання |
Відповідальні |
Відмітка про виконання |
1. |
09.10.2024 |
1. Про нормативно-правову базу проведення атестації педагогічних працівників у 2024/2025 навчальному році. 2. Про складання та затвердження графіку засідань атестаційної комісії. 3. Про складання та затвердження списку педагогічних працівників, які підлягають черговій атестації атестаційною комісією ІІ рівня відділу освіти, культури, молоді та спорту Добрянської селищної ради у 2025 році. 4. Про складання та затвердження строків проведення атестації педагогічних працівників у 2024/2025 навчальному році. 5. Про визначення строків та адреси електронної пошти для подання педагогічними працівниками документів (у разі подання в електронній формі) |
Голова, секретар, члени атестаційної комісії |
протокол № 1 від 09.10.2024 |
2. |
31.10.2024 |
Про розгляд документів, поданих педагогічними працівниками, які атестуються |
Голова, секретар, члени атестаційної комісії |
протокол №2 від 31.10.2024 |
3. |
20.12.2024 |
1. Про внесення змін до списку педагогічних працівників, які підлягають черговій атестації (за потребою). 2. Про затвердження списку педагогічних працівників, які будуть атестуватися позачергово (за потребою). 3. Про внесення змін до графіка засідань атестаційної комісії (за потребою). |
Голова, секретар, члени атестаційної комісії |
протокол №3 від 23.12 2024 |
4. |
10.01.2025 |
1. Про розгляд, перевірку достовірності документів педагогічних працівників, які атестуються, встановлення дотримання вимог п.п. 8, 9 Положення про атестацію педагогічних працівників. 2. Про оцінку професійних компетентностей педагогічних працівників з урахуванням їх посадових обов’язків і вимог професійного стандарту (за наявності) 2. Про вивчення практичного досвіду роботи педагогічного працівника (за потребою) |
Голова, секретар, члени атестаційної комісії |
протокол №4 від 10.01.2025 |
5. |
не пізніше 25.04.2025 |
Про результати атестації педагогічних працівників |
Голова, секретар, члени атестаційної комісії |
|
|
|
|
ЗАТВЕРДЖЕНО протокол засідання атестаційної комісії ІІ рівня відділу освіти, культури, молоді та спорту Добрянської селищної ради від 09.10.2024 №1 |
Строки подання документів керівниками та педагогічним працівниками, які проходять атестацію комісією ІІ рівня відділу освіти, культури, молоді та спорту Добрянської селищної ради у 2025 навчальному році: |
|||
№ з/п |
Строки |
Зміст |
|
1 |
Не пізніше 20.10.2024 |
Подача документів, що свідчать про професійну майстерність та/або професійні досягнення, керівниками та педагогічними працівниками, які атестуються комісією ІІ рівня відділу освіти, культури, молоді та спорту Добрянської селищної ради у 2025 навчальному році |
|
2 |
До 20.12.2024 |
Подача заяв щодо проведення позачергової атестації |
Документи, отримані педагогічними працівниками після вказаної дати, можуть бути подані до атестаційної комісії протягом строку проведення атестації.
Адреса електронної пошти для подання документів: vo_dobryanka@ukr.net
Строки проведення атестації
керівників та педагогічних працівників, які проходять атестацію комісією ІІ рівня відділу освіти, культури, молоді та спорту Добрянської селищної ради у 2025 навчальному році: 08 січня 2025 року – 25 квітня 2025 року.